Samsung şirkəti 2016-cı ildə marketinq üçün 10.2 milyard dollar xərcləyib.

 

samsung3

 

Texnologiya sektorunda ən yüksək marketinq büdcələrindən birinə sahib olan Samsungun 2016-cı ildəki marketinqə xərclədiyi büdcə məlum olub. Ötən il Samsungun reklam və marketinq xərcləri 10.2 milyard dollar həcmində olub.

Ancaq bu marketinq büdcəsi yalnız ağıllı telefonlar üçün deyil, Samsungun istehsal etdiyi bütün məhsullar üçün ayrılıb. 10.2 milyard dollarlıq büdcənin 3.9 milyard dollarlıq qismi isə yalnız reklam üçün xərclənib.

2015-ci ilə nisbətən reklam xərclərini 15 faiz artıran Samsung, ən çox pulu Galaxy S7 / S7 Edge və Note 7 modelləri üçün xərcləyib.

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

%s qoşulma

WordPress.com Bloqu.

Yuxarı ↑

%d bloqqer bunu bəyənir: